Dla naszych Klientów chcemy być przede wszystkim rzetelnym i zaufanym partnerem, który proponuje świeże spojrzenie, profesjonalne podejście oraz wdraża skrojone na miarę, nowoczesne oraz nowatorskie rozwiązania marketingowe.
"Przygodę z marketingiem zaczęłam w 1996 roku. Marka Pure Concept powstała w 2006 roku jako mój pomysł na efektywne wykorzystanie potencjału wiedzy i doświadczenia, który zbudowałam podczas pracy w międzynarodowych korporacjach. Rozwijam ją wraz ze wzmacnianiem swoich kompetencji, które zdobywam podczas realizacji kolejnych projektów doradczych, a także w trakcie współpracy z doradcami biznesowymi, prawnikami i przedsiębiorcami działającymi w różnych branżach." / Katarzyna Królak
Od momentu powstania prowadzimy projekty w zakresie szeroko rozumianego wzmacniania wartości marki: doradzamy, wyznaczamy kierunki, opracowujemy i wdrażamy strategie marketingowe dopasowane do celów, możliwości i potencjału biznesowego naszych Klientów. Zapewniamy również bieżącą obsługę marketingową i PR.
Wierzymy w to, co robimy.
Robimy to, w czym czujemy się najlepiej i możemy być najlepsi na rynku.
Nie jesteśmy obojętni na to, co dzieje się wokół nas.
Jesteśmy zwierzętolubami, dlatego też pomagamy, w miarę naszych możliwości, kotom wolnożyjącym i bezdomniakom. W ostatnich kilku latach pomogliśmy kilkunastu kotom zapewniając im leczenie, kastrację, dokarmiając i znajdując domy. W naszym stałym stadzie jest obecnie 11 kotów, którym daliśmy dom, pełne miski, opiekę weterynaryjną i miłość.
Wspieramy fundacje i osoby prywatne (rzeczowo i finansowo), które zajmują się zapewnieniem godnego życia zwierzętom. Staramy się również inspirować naszych Klientów do działania na rzecz dobrostanu zwierzęcego.