W PURE CONCEPT wykorzystujemy nasz potencjał, aby pomóc naszym Klientom wyróżnić się na rynku, utrzymać obecnych i pozyskać nowych konsumentów oraz zwiększyć zyski. Nasi Klienci powierzają nam zarówno zadania proste, w zakresie bieżącego doradztwa, jak i oczekują opracowania oraz realizacji kompleksowych koncepcji.
Wszystkie nasze pomysły i działania podporządkowane są zarówno specyfice danej branży jak i celom biznesowym każdego Klienta z osobna. Znajomość realiów gospodarczych, dbałość o najlepsze poznanie potrzeb i oczekiwań Klienta, inspirowanie do tworzenia unikatowych pomysłów i rozwiązań, a także rzetelna realizacja zaplanowanych działań sprawiają, iż budujemy i wzmacniamy pożądany wizerunek każdej firmy w sposób, który trwale i pozytywnie wyróżni naszego Klienta od konkurencji.
WYBRANE PROJEKTY DORADCZE
MARKETING PROJECT MANAGER w 2017 roku
BRANDING: benchmarki & analizy, architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym logo, Brand Book, szablony firmowe, materiały POS, layout i treść www
INTERIM MARKETING MANAGER
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, komunikacja marketingowa 360°, planowanie i budżetowanie marketingowe, pełna identyfikacja wizualna | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | BUSINESS development | WARSZTATY i szkolenia
DORADZTWO: benchmarki & analizy marketingowe | BUSINESS development | BRANDING: identyfikacja wizualna w tym logo, architektura komunikacji marki, szablony firmowe, materiały POS
INTERIM MARKETING MANAGER (2011-2015) | WYDARZENIA - konferencje Hotel Investment Trends, Hotel & Tourism Trends oraz Hotel Trends (2013-2017): branding eventowy, komunikacja marketingowa 360°, wsparcie i doradztwo organizacyjne | PUBLIKACJE i raporty
BRANDING: benchmarki & analizy, architektura komunikacji marki, storytelling i copywriting, identyfikacja wizualna w tym szablony firmowe, materiały POS
REBRANDING: architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym logo, Brand Book, szablony firmowe, materiały POS
REBRANDING: architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym logo, Brand Book, szablony firmowe, materiały POS, doradztwo w komunikacji w social mediach
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, planowanie i budżetowanie marketingowe, komunikacja marketingowa 360°, identyfikacja wizualna | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy | WARSZTATY i szkolenia
EVENTS - wsparcie organizacyjne, identyfikacja wizualna i komunikacja marketingowa dla projektów szkoleniowych Normy Dla Węgla oraz Akcyza Na Węgiel; BRAND IDENTITY - identyfikacja wizualna Kancelarii (logo, key visual, szablony)
EVENT BRANDING - konferencje Hotel Investment Trends, Hotel & Tourism Trends oraz Hotel Trends (2013-2019): identyfikacja wizualna wydarzeń, komunikacja marketingowa 360°, wsparcie i doradztwo organizacyjne; INNE PROJEKTY - Struktura użytkowa, koncepcja graficzna oraz copywriting serwisów Akademii Hotelarza i Pracuj w Horeca.
REBRANDING: FAST BRAND SCANNER - benchmarki, analizy oraz rekomendacje w zakresie marketingu, rozwoju biznesu i zarządzania, strategia marki, komunikacja marketingowa 360°, identyfikacja wizualna | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy
BRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, planowanie i budżetowanie marketingowe, komunikacja marketingowa 360° | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy | WARSZTATY i szkolenia
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, planowanie i budżetowanie marketingowe, architektura komunikacji marki, komunikacja marketingowa 360°, identyfikacja wizualna | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy | WARSZTATY i szkolenia
BRANDING: benchmarki & analizy, architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym szablony firmowe, materiały POS, serwis internetowy | wsparcie PR
INTERIM MARKETING MANAGER (2011-2015) | WYDARZENIA - konferencje Hotel & Tourism Trends oraz Hotel Trends: branding eventowy, komunikacja marketingowa 360°, wsparcie i doradztwo organizacyjne | PUBLIKACJE i raporty | OUTSOURCING PROCESÓW MARKETINGOWYCH
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, architektura komunikacji marki, komunikacja marketingowa 360°, planowanie i budżetowanie marketingowe, identyfikacja wizualna, copywriting i storytelling | BUSINESS development | PUBLIKACJE specjalne
DORADZTWO: wsparcie w opracowaniu założeń strategii biznesowej (Karta Zrównoważonych Wyników) | BUSINESS development | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, doradztwo i obsługa w zakresie komunikacji marketingowej 360 | WARSZTATY i szkolenia
EVENTY I BRANDING
HOTEL TRENDS POLAND&CEE 2013 - 2021
W 2012 roku firma doradcza Horwath HTL oraz wydawca magazynu Hotelarz, PWS ProMedia, zaprosili nas do realizacji projektu – konferencji Hotel Trends Poland&CEE. Zaczęliśmy od prac nad organizacją pierwszej edycji i zrealizowaliśmy postawione cele - kontynuujemy ten projekt do dzisiaj, już jako 9. edycję.
Zakres prac
Strategia komunikacji
Komunikacja marketingowa, w tym storytelling, copywriting i biuro prasowe
Identyfikacja marki, w tym logotypy, oprawa wizualna wydarzenia oraz konkursu Hotelarz Roku, projekty graficzne, DTP
Wsparcie i doradztwo organizacyjne
HOTEL INVESTMENT TRENDS POLAND&CEE 2017 - 2021
Pomysł na to forum branżowe narodził się w 2016 roku, po kolejnej edycji Hotel Trends Poland&CEE. Do realizacji zaprosił nas wydawca magazynu Hotelarz, PWS ProMedia. Stworzyliśmy nie tylko wyróżniającą się wizualizację wydarzenia, ale również identyfikację konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku, a także strategię komunikacji. Uczestniczyliśmy w realizacji wszystkich dotychczasowych edycji.
Zakres prac
Strategia komunikacji
Komunikacja marketingowa, w tym storytelling, copywriting i biuro prasowe
Identyfikacja wizualna marki wydarzenia i konkursu, w tym logotypy, oprawa graficzna / projekty graficzne, DTP
Wsparcie i doradztwo organizacyjne
WSPÓŁPRACA Z ŚLĄZAK, ZAPIÓR I WSPÓLNICY
W ramach realizowanego w latach 2010 - 2011 projektu współpracowaliśmy z Kancelarią w wielu obszarach: strategicznym, organizacyjnym, zarządzania wiedzą. Rozpoczęliśmy od szkoleń z zakresu marketingu usług prawnych i wsparcia sprzedaży a następnie współtworzyliśmy strategię marketingową i opracowaliśmy nową koncepcję systemu wizualnego. Opracowaliśmy również strukturę, wizualizację i treść strony internetowej, a także przygotowaliśmy wszystkie materiały marketingowe offline i online. Ściśle współpracowaliśmy z zarządem i liderami firmy Ślązak Zapiór i Partnerzy jako doradca marketingowy i coach przy bieżących kwestiach związanych z wdrożeniem zmian.
Zakres prac
Strategia marketingowa
Komunikacja marketingowa, w tym storytelling, copywriting i biuro prasowe
Identyfikacja wizualna marki, w tym serwis www, materiały informacyjne, szablony firmowe, oprawa graficzna / projekty graficzne, DTP
Wsparcie i doradztwo marketingowe/sales support
Szkolenia
PRACUJ W HORECA
Kolejny projekt dla PWS ProMedia - serwis dla poszukujących pracy w HoReCa. Na potrzeby nowej marki stworzyliśmy logo, zaprojektowaliśmy koncepcję graficzną serwisu oraz user experience, przygotowaliśmy kluczowe wytyczne do realizacji programistycznej.
Zakres prac:
Logo serwisu
Key Visual
Struktura serwisu / koncepcja UX
Projekt graficzny serwisu
AKADEMIA HOTELARZA
Akademia Hotelarza to prężny projekt szkoleniowy należący do PWS ProMedia, którego celem jest poszerzanie wiedzy hotelarzy w różnych obszarach związanych z ich praktyką. AH posiadała swój serwis www, który wymagał jednak ewolucyjnego odświeżenia i przystosowania do nowych potrzeb oraz zasad. Zaprojektowaliśmy koncepcję UX serwisu oraz opracowaliśmy projekt graficzny, a także przygotowaliśmy kluczowe wytyczne do realizacji programistycznej.