• Doradztwo i konsultacje
  • Outsourcing Marketingu
  • Interim Manager
  • Doradztwo i konsultacje

    WIEDZA, DOŚWIADCZENIE I SKUTECZNE REKOMENDACJE.
  • Outsourcing Marketingu

    ROZWIĄZANIA I DZIAŁANIA, KTÓRE PRZYNOSZĄ WYMIERNE EFEKTY.
  • Interim Manager

    PROFESJONALNE WSPARCIE ZAANGAŻOWANEGO MANAGERA.

 

W PURE CONCEPT wykorzystujemy nasz potencjał, aby pomóc naszym Klientom wyróżnić się na rynku, utrzymać obecnych i pozyskać nowych konsumentów oraz zwiększyć zyski. Nasi Klienci powierzają nam zarówno zadania proste, w zakresie bieżącego doradztwa, jak i oczekują opracowania oraz realizacji kompleksowych koncepcji.

Wszystkie nasze pomysły i działania podporządkowane są zarówno specyfice danej branży jak i celom biznesowym każdego Klienta z osobna. Znajomość realiów gospodarczych, dbałość o najlepsze poznanie potrzeb i oczekiwań Klienta, inspirowanie do tworzenia unikatowych pomysłów i rozwiązań, a także rzetelna realizacja zaplanowanych działań sprawiają, iż budujemy i wzmacniamy pożądany wizerunek każdej firmy w sposób, który trwale i pozytywnie wyróżni naszego Klienta od konkurencji.

 

WYBRANE PROJEKTY DORADCZE

BIG STAR
MARKETING PROJECT MANAGER w 2017 roku
Consortio Lex
BRANDING: benchmarki & analizy, architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym logo, Brand Book, szablony firmowe, materiały POS, layout i treść www
Ernst & Young
INTERIM MARKETING MANAGER
GKG
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, komunikacja marketingowa 360°, planowanie i budżetowanie marketingowe, pełna identyfikacja wizualna | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | BUSINESS development | WARSZTATY i szkolenia
Grzywaczewski Napiórkowska i Partnerzy
DORADZTWO: benchmarki & analizy marketingowe | BUSINESS development | BRANDING: identyfikacja wizualna w tym logo, architektura komunikacji marki, szablony firmowe, materiały POS
Horwath HTL
INTERIM MARKETING MANAGER (2011-2015) | WYDARZENIA - konferencje Hotel Investment Trends, Hotel & Tourism Trends oraz Hotel Trends (2013-2017): branding eventowy, komunikacja marketingowa 360°, wsparcie i doradztwo organizacyjne | PUBLIKACJE i raporty
Hotel Solutions Partner
BRANDING: benchmarki & analizy, architektura komunikacji marki, storytelling i copywriting, identyfikacja wizualna w tym szablony firmowe, materiały POS
IGHP
REBRANDING: architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym logo, Brand Book, szablony firmowe, materiały POS
Independent Tax Advisers
REBRANDING: architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym logo, Brand Book, szablony firmowe, materiały POS, doradztwo w komunikacji w social mediach
Jatczak i Wspólnicy
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, planowanie i budżetowanie marketingowe, komunikacja marketingowa 360°, identyfikacja wizualna | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy | WARSZTATY i szkolenia
Layer Janiga
EVENTS - wsparcie organizacyjne, identyfikacja wizualna i komunikacja marketingowa dla projektów szkoleniowych Normy Dla Węgla oraz Akcyza Na Węgiel; BRAND IDENTITY - identyfikacja wizualna Kancelarii (logo, key visual, szablony)
ProMedia
EVENT BRANDING - konferencje Hotel Investment Trends, Hotel & Tourism Trends oraz Hotel Trends (2013-2018): identyfikacja wizualna wydarzeń,storytelling i copywriting, komunikacja marketingowa 360°, wsparcie i doradztwo organizacyjne; INNE PROJEKTY - Struktura użytkowa i koncepcja graficzna oraz copywriting serwisów Akademii Hotelarza i Pracuj w Horeca.
Show System
REBRANDING: FAST BRAND SCANNER - benchmarki, analizy oraz rekomendacje w zakresie marketingu, rozwoju biznesu i zarządzania, strategia marki, komunikacja marketingowa 360°, identyfikacja wizualna | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy
Stopczyk i Mikulski
BRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, planowanie i budżetowanie marketingowe, komunikacja marketingowa 360° | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy | WARSZTATY i szkolenia
Ślązak, Zapiór i Wspólnicy
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, planowanie i budżetowanie marketingowe, architektura komunikacji marki, komunikacja marketingowa 360°, identyfikacja wizualna | BUSINESS development | OUTSOURCING marketingowy | WARSZTATY i szkolenia
Timeframe Software
BRANDING: benchmarki & analizy, architektura komunikacji marki, identyfikacja wizualna w tym szablony firmowe, materiały POS, serwis internetowy | wsparcie PR
TPA Horwath
INTERIM MARKETING MANAGER (2011-2015) | WYDARZENIA - konferencje Hotel & Tourism Trends oraz Hotel Trends: branding eventowy, komunikacja marketingowa 360°, wsparcie i doradztwo organizacyjne | PUBLIKACJE i raporty | OUTSOURCING PROCESÓW MARKETINGOWYCH
Trust S.A.
REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, architektura komunikacji marki, komunikacja marketingowa 360°, planowanie i budżetowanie marketingowe, identyfikacja wizualna, copywriting i storytelling | BUSINESS development | PUBLIKACJE specjalne
Urowska i Wspólnicy
DORADZTWO: wsparcie w opracowaniu założeń strategii biznesowej (Karta Zrównoważonych Wyników) | BUSINESS development | doradztwo w zakresie ZARZĄDZANIA LUDŹMI | REBRANDING: benchmarki & analizy, strategia marki, doradztwo i obsługa w zakresie komunikacji marketingowej 360 | WARSZTATY i szkolenia

 

WYBRANE PROJEKTY - BRAND IDENTITY

 

PROJEKT: HOTEL TRENDS POLAND&CEE 2013 - 2018

W 2012 roku firma doradcza Horwath HTL oraz wydawca magazynu Hotelarz, PWS ProMedia, zaprosili nas do realizacji projektu – konferencji Hotel Trends Poland&CEE. Zaczęliśmy od prac nad organizacją pierwszej edycji i zrealizowaliśmy postawione cele - kontynuujemy ten projekt do dzisiaj, już jako 6. edycję. Stała współpraca została rozszerzona o kolejne wydarzenie branżowe, Hotel Investment Trends Poland&CEE - uczestniczyliśmy w realizacji obu dotychczasowych edycji, w 2017 i 2018 roku. 

Zakres prac

  • Strategia komunikacji
  • Komunikacja marketingowa, w tym storytelling, copywriting i biuro prasowe
  • Identyfikacja marki, w tym logotypy, oprawa graficzna wydarzenia oraz konkursu Hotelarz Roku, projekty graficzne, DTP
  • Wsparcie i doradztwo organizacyjne

 

Pure Concept Portfolio | HT 1 Pure Concept Portfolio | HT 1
Pure Concept Portfolio | HT 3 Pure Concept Portfolio | HT 3
Pure Concept Portfolio | HT 4 Pure Concept Portfolio | HT 4
Pure Concept Portfolio | HT 5 Pure Concept Portfolio | HT 5
Pure Concept Portfolio | HT 6 Pure Concept Portfolio | HT 6
Pure Concept Portfolio | HT 7 Pure Concept Portfolio | HT 7

 

PROJEKT: HOTEL INVESTMENT TRENDS POLAND&CEE 2017 - 2018

Pomysł na to forum branżowe narodził się w 2016 roku, po kolejnej edycji Hotel Trends Poland&CEE. Do realizacji zaprosił nas wydawca magazynu Hotelarz, PWS ProMedia. Stworzyliśmy nie tylko wyróżniającą się wizualizację wydarzenia, ale również identyfikację konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku, a także strategię komunikacji. Uczestniczyliśmy w realizacji obu dotychczasowych edycji, w 2017 i 2018 roku. 

Zakres prac

  • Strategia komunikacji
  • Komunikacja marketingowa, w tym storytelling, copywriting i biuro prasowe
  • Identyfikacja marki wydarzenia i konkursu, w tym logotypy, oprawa graficzna / projekty graficzne, DTP
  • Wsparcie i doradztwo organizacyjne

 

Pure Concept Portfolio | HIT 1 Pure Concept Portfolio | HIT 1
Pure Concept Portfolio | HIT 2 Pure Concept Portfolio | HIT 2
Pure Concept Portfolio | HIT 3 Pure Concept Portfolio | HIT 3
Pure Concept Portfolio | HIT 4 Pure Concept Portfolio | HIT 4
Pure Concept Portfolio | HIT 5 Pure Concept Portfolio | HIT 5
Pure Concept Portfolio | HIT 6 Pure Concept Portfolio | HIT 6

 

PROJEKT: ŚLĄZAK, ZAPIÓR I WSPÓLNICY

W ramach realizowanego w latach 2010 - 2011 projektu współpracowaliśmy z Kancelarią w wielu obszarach: strategicznym, organizacyjnym, zarządzania wiedzą. Rozpoczęliśmy od szkoleń z zakresu marketingu usług prawnych i wsparcia sprzedaży a następnie współtworzyliśmy strategię marketingową i opracowaliśmy nową koncepcję systemu wizualnego. Opracowaliśmy również strukturę, wizualizację i treść strony internetowej, a także przygotowaliśmy wszystkie materiały marketingowe offline i online. Ściśle współpracowaliśmy z zarządem i liderami firmy Ślązak Zapiór i Partnerzy jako doradca marketingowy i coach przy bieżących kwestiach związanych z wdrożeniem zmian. 

Zakres prac

  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja marketingowa, w tym storytelling, copywriting i biuro prasowe
  • Identyfikacja wizualna marki, w tym serwis www, materiały informacyjne, szablony firmowe, oprawa graficzna / projekty graficzne, DTP
  • Wsparcie i doradztwo marketingowe/sales support
  • Szkolenia

 

Pure Concept Portfolio | SZIP 2 Pure Concept Portfolio | SZIP 2
Pure Concept Portfolio | SZIP 3 Pure Concept Portfolio | SZIP 3
Pure Concept Portfolio | SZIP 4 Pure Concept Portfolio | SZIP 4
 

 

PROJEKT: CONSULTING PLUS HOSPITALITY

Firma doradcza dla branży hotelowej zgłosiła się do nas w celu zaprojektowania podstawowych elementow identyfikacji wizualnej. CPH otrzebowało "pakietu na start": loga, kluczowych wytycznych wizualnych, szablonów, wizytówek. Przygotowane kreacje będą wykorzystane w dalszym rozwoju brand identity.  

Zakres prac

  • Projekt logo
  • Key Visual, identyfikacja wizualna (Podstawowa Księga Znaku, szablony, wizytówki).

 

Pure Concept Portfolio | CPH 1 Pure Concept Portfolio | CPH 1
Pure Concept Portfolio | CPH 4 Pure Concept Portfolio | CPH 4
Pure Concept Portfolio | CPH 3 Pure Concept Portfolio | CPH 3

 

PROJEKT: PRACUJ W HORECA

Kolejny projekt dla PWS ProMedia - serwis dla poszukujących pracy w HoReCa. Na potrzeby nowej marki stworzyliśmy logo, zaprojektowaliśmy koncepcję graficzną serwisu oraz user experience, przygotowaliśmy kluczowe wytyczne do realizacji programistycznej.

 

Zakres prac:

  • Logo serwisu
  • Key Visual
  • Struktura serwisu / koncepcja UX
  • Projekt graficzny serwisu

 

Pure Concept Portfolio | PWH 2 Pure Concept Portfolio | PWH 2
Pure Concept Portfolio | PWH 3 Pure Concept Portfolio | PWH 3
Pure Concept Portfolio | PWH 4 Pure Concept Portfolio | PWH 4

 

PROJEKT: AKADEMIA HOTELARZA

Akademia Hotelarza to prężny projekt szkoleniowy należący do PWS ProMedia, którego celem jest poszerzanie wiedzy hotelarzy w różnych obszarach związanych z ich praktyką. AH posiadała swój serwis www, który wymagał  jednak ewolucyjnego odświeżenia i przystosowania do nowych potrzeb oraz zasad. Zaprojektowaliśmy koncepcję UX serwisu oraz opracowaliśmy projekt graficzny, a także przygotowaliśmy kluczowe wytyczne do realizacji programistycznej.

 

Zakres prac:

  • Key Visual
  • Struktura serwisu / koncepcja UX
  • Projekt graficzny serwisu

Pure Concept Portfolio | AH 1 Pure Concept Portfolio | AH 1
Pure Concept Portfolio | AH 2 Pure Concept Portfolio | AH 2
Pure Concept Portfolio | AH 2 Pure Concept Portfolio | AH 2

 

PROJEKT: LOGA 

 

Pure Concept Portfolio | LOGO 1 Pure Concept Portfolio | LOGO 1
Pure Concept Portfolio | LOGO 2 Pure Concept Portfolio | LOGO 2
 

 

PROJEKTY RÓŻNE

Pure Concept Portfolio | Consortio Lex
Pure Concept | IGHP 1
Pure Concept | IGHP 2
Pure Concept Portfolio | ITA DP 1
Pure Concept Portfolio | ITA DP 2
Pure Concept Portfolio | PUBLIKACJE 1
Pure Concept Portfolio | PUBLIKACJE 2
Pure Concept Portfolio | PURE CONCEPT 1
Pure Concept Portfolio | PURE CONCEPT 2
Pure Concept | ROLLUPS 1
Pure Concept | ROLLUPS 1
Pure Concept | TIMEFRAME
Pure Concept | TRUST 1
Pure Concept | TRUST 2
Pure Concept Portfolio | NOVELTY Consulting
Pure Concept Portfolio | NOVELTY Consulting
Pure Concept Portfolio | NORMY DLA WĘGLA
Pure Concept Portfolio | AKCYZA NA WĘGIEL

 

pure-concept-logotyp

Wszystkie prawa zastrzeżone: Pure Concept ®, 2018
Kreacja: Pure Concept ®. Realizacja: DomiArt, 2018