Szukasz świeżego spojrzenia i kreatywnego podejścia? Chcesz uporządkować pomysły i plany tak, aby móc skutecznie realizować swoje cele? Nie chcesz rozbudowywać własnego zespołu, ale potrzebujesz wsparcia doświadczonego specjalisty w prowadzeniu regularnych działań marketingowych? Potrzebujesz lidera, który doradzi oraz pomoże stworzyć strategie, a także poprowadzi złożone projekty marketingowe z Twoim zespołem?
Oferujemy idealne rozwiązania dla Ciebie: zlecenie nam całości lub części działań w ramach outsourcingu marketingowego lub usługę zewnętrznego menedżera marketingu, czyli pełen nadzór nad działaniami marketingowymi oraz kierowanie zespołem marketingu: czasowe (zastępstwo) lub długoterminowe.
Outsourcing marketingu to przeniesienie na zewnątrz części (np. marketingu wizerunkowego czy projektów z zakresu identyfikacji wizualnej) lub całości działalności marketingowej. Takie rozwiązanie nie tylko obniża koszty, ale też umożliwia naszym Klientom lepsze skoncentrowanie się na kluczowej dla nich działalności, a tym samym pozwala zwiększyć skuteczność prowadzonych działań.
Ten rodzaj współpracy obejmuje szerokie spektrum działań - ich zakres, czas realizacji oraz intensywność ustalane są w zależności od celów marketingowych i biznesowych Klienta oraz od budżetu, jakim dysponuje. W trakcie współpracy nie tylko rekomendujemy skuteczne i kreatywne rozwiązania, ale także planujemy, realizujemy i przejmujemy odpowiedzialność za całokształt lub część działań marketingowych.
Działania realizujemy przede wszystkim zdalnie regularnie spotykając się z zarządem lub wyznaczonymi osobami oraz raportując status i wyniki prowadzonych przez nas działań.
Jako zewnętrzny manager marketingu lub marketing project manager, czasowo lub długoterminowo zarządzamy działem marketingu oraz/lub realizujemy strategiczne projekty marketingowe. Koordynujemy realizację wybranych kampanii i wydarzeń związanych ze strategicznymi inicjatywami marketingowymi. Samodzielnie prowadzimy określone etapy projektu lub projekty uzupełniające. Wspieramy pomysłami oraz wieloletnim doświadczeniem, a także wprowadzamy świeże spojrzenie na kluczowe kwestie.
Najczęstsze sytuacje, w których warto podjąć współpracę z Marketing Interim Managerem lub Marketing Project Managerem:
Marketing Manager planuje, koordynuje i realizuje z zespołem działania określone strategią marketingową. Rekomenduje i wdraża zmiany niezbędne do osiągnięcia celów. Współpracuje z zarządem i liderami innych działów. Odpowiada za współpracę z wybranymi agencjami i podwykonawcami.
Kształtuje cele, plan działań i budżet w ramach określonego projektu (np. rebranding, organizacja konferencji, aktywizacja komunikacji wizerunkowej czy zbudowanie i wdrożenie nowych struktur marketingowych niezbędnych do realizacji zadań dotychczas nierealizowanych przez firmę). Tworzy dedykowany zespół, współpracuje z nim, wspiera i monitoruje jego działania. Samodzielnie prowadzi określone etapy projektu lub projekty uzupełniające.