• Doradztwo i konsultacje
  • Outsourcing Marketingu
  • Interim Manager
  • Doradztwo i konsultacje

    WIEDZA, DOŚWIADCZENIE I SKUTECZNE REKOMENDACJE.
  • Outsourcing Marketingu

    ROZWIĄZANIA I DZIAŁANIA, KTÓRE PRZYNOSZĄ WYMIERNE EFEKTY.
  • Interim Manager

    PROFESJONALNE WSPARCIE ZAANGAŻOWANEGO MANAGERA.

Brak strategii i przemyślanego planu działań marketingowych to wysokie ryzyko utraty czasu i środków na działania promocyjne i marketingowe, które nie przyniosą oczekiwanych efektów. Dobrze opracowana, oparta na mierzalnych celach do zrealizowania i konkretnych liczbach, a także konsekwentnie wdrażana strategia sprawia, że masz możliwość kontrolowania tego, w jaki sposób Twoja marka odbierana jest przez klientów oraz tego, jak postrzegają oni produkty lub usługi Twojej firmy.

Oferujemy zarówno doradztwo w przygotowaniu jak i kompleksowe opracowanie strategii marketingowej oraz wdrożenie wszystkich jej elementów. Podczas całego procesu tworzenia strategii marketingowej ściśle współpracujemy z kadrą zarządzającą i kluczowymi pracownikami: wspólnie wypracowujemy podstawy koncepcji w ramach spotkań i warsztatów strategicznych oraz szczegółowo analizujemy działalność firmy i otoczenie, w którym ona funkcjonuje. To wszystko pozwala nam lepiej zrozumieć specyfikę Twojej firmy oraz podejmowane przez Ciebie działania.

 

 

ANALIZA TWOJEJ MARKI

Na samym początku przyjrzymy się Twojej marce. Będziemy z Tobą rozmawiać, poznawać opinie i pomysły Twoich współpracowników, przyjrzymy się konkurencji. A następnie zrobimy własny research i poszukamy odpowiedzi na kluczowe pytania:
  • Jak budujesz i rozwijasz swoją markę?
  • Jaką wizję ma Twoja firma? Jakie wartości i wyróżniki posiada?
  • Kim są Twoi klienci?
  • Jaki jest potencjał marki i czy go w pełni wykorzystujesz?
  • Jak wygląda marka na tle marek konkurencyjnych?
  • Czy konsekwentnie dążysz do obranego celu?

KONCEPT STRATEGICZNY MARKI

  • Zaproponujemy zmiany lub stworzymy nową koncepcję architektury i pozycjonowania marki. Skupimy się na jej realnych wyróżnikach, cechach i wartościach budujących i wzmacniających tożsamość.
  • Opracujemy propozycje zmian lub stworzymy nowe koncepcje w obszarach: misji i wizji marki, insightu konsumenckiego (kontekstu do mówienia o marce, produkcie czy usłudze), benefitu (obietnicy marki) oraz RTB (Reason to Believe) funkcjonalnego i emocjonalnego, a także sformułujemy kluczowe przesłanie marki (key message).
  • Następnie określimy cele strategiczne i operacyjne w obszarze marketingu.

PLAN I REKOMENDACJE

  • Po konsultacjach i wspólnym wypracowaniu głównej koncepcji strategii marketingowej pomożemy również opracować plan marketingowy - mapę komunikacji marketingowej oraz dobrać wskaźniki i mierniki do badania efektywności podejmowanych działań.
  • Ponadto zarekomendujemy dopasowane do celów i możliwości narzędzia marketingowe oraz przedstawiamy wskazówki i konkretne rozwiązania dotyczące komunikacji marki.

pure-concept-logotyp

Wszystkie prawa zastrzeżone: Pure Concept ®, 2023
Kreacja: Pure Concept ®. Realizacja: DomiArt, 2023