Pomożemy Ci znaleźć obszary marketingowe Twojego biznesu, które możesz ulepszyć. Sprawdzimy, gdzie i jak jeszcze skuteczniej możesz wykorzystać Twój marketingowy potencjał. Pamiętaj, że często niewielkie zmiany dokonują prawdziwej rewolucji. A czasami, aby osiągać lepsze wyniki - zamiast rewolucji wystarczy ewolucja.
Audyty marketingowe stanowią niezależny projekt marketingowy lub pierwszy etap realizacji wszystkich złożonych/długoterminowych projektów doradczych. Polegają na przeglądzie i ocenie całości lub konkretnych obszarów marketingowych (np. strategii marketingowej, działań komunikacyjnych online lub/oraz offline), a także na opracowaniu rekomendacji, których wdrożenie pozwoli firmie osiągnąć lepsze rezultaty i ograniczyć koszty.
Celem audytu jest zbadanie i określenie, jaki przekaz i jakiej jakości budują wszystkie wykorzystane kanały, narzędzia i materiały komunikacyjne, jakie są ich mocne i słabe strony, jaki tworzą wizerunek marki, a także wskazanie, jak marka może tworzyć lepsze komunikaty, aby wzmocnić lub poprawić swój kontakt z grupami docelowymi i osiągnąć założone cele.
W ramach audytu badamy obecnie wykorzystywane kanały komunikacji marketingowej offline i online. Analizujmy komunikację w obszarze przekazu wizualnego, werbalnego, językowego oraz technicznego, mając na uwadze cel przekazu, spójność, obowiązujące trendy w komunikacji marketingowej, a także dopasowanie do marki i potrzeb grupy docelowej. Oceniamy, jak przekaz, budowany przez wykorzystywane przez firmę materiały komunikacyjne, wpływa na postrzeganie marki, jakie buduje z nią skojarzenia, jakie podkreśla wyróżniki czy wartości.
Opowiesz nam o jej historii, o tym, co kierowało Tobą przy początkach przedsięwzięcia oraz o tym, czego obecnie oczekujesz, jakie masz wątpliwości i w jakim kierunku chcesz iść.
Przyjrzymy się zewnętrznemu środowisku biznesowemu oraz przyjętym celom strategicznym, strukturze , procesom i procedurom, a także zdolności do adaptacji w zmiennych warunkach.
Wyodrębnimy najważniejsze czynniki oceny - kluczową sprawą będzie przyjęcie obiektywnych kryteriów, według których oceniać będziemy wielkość i istotność wpływu zidentyfikowanych przez nas czynników.
Przyjrzymy się, jakie masz założenia, jakie stosujesz rozwiązania oraz jakie są efekty tych działań. Sprawdzimy, co i w jaki sposób w tym zakresie robi Twoja konkurencja. W ramach audytu zbadamy także obecnie wykorzystywane kanały komunikacji marketingowej offline i online.
Przeanalizujemy komunikację marki w obszarze przekazu wizualnego, werbalnego, językowego oraz technicznego, mając na uwadze cel przekazu, spójność, obowiązujące trendy w komunikacji marketingowej, a także dopasowanie do koncepcji marki i potrzeb grupy docelowej.
Ocenimy, jak przekaz, budowany przez wykorzystywane przez firmę materiały komunikacyjne, wpływa na postrzeganie marki, jakie buduje z nią skojarzenia, jakie podkreśla wyróżniki czy wartości.
Poszukamy rozwiązań, które będą dopasowane do Ciebie i pozwolą skuteczniej komunikować się z rynkiem, a tym samym lepiej pozycjonować markę. Doradzimy, jakie narzędzia marketingowe sprawdzą się najlepiej w Twoim biznesie i zaproponujemy Ci gotowe działania.
Efektem badania będzie również zarys Twojej komunikacji marketingowej zawierający rekomendacje zmian, propozycje kierunku rozwoju działań wraz ze wskazaniem konkretnych rozwiązań w kluczowych obszarach komunikacji on-line i off-line.
Badanie jest pogłębioną analizą istniejącej organizacji działu marketingu, a także weryfikacją sposobu działania i efektów realizacji poszczególnych funkcji / procesów.
Jeżeli uznasz, że przedstawione przez nas propozycje są dla Ciebie wartościowe i będą realizować Twoje cele marketingowe, być może będziesz zainteresowany dalszą współpracą - strategią i jej realizacją.