Pomagamy podejmować właściwe decyzje i omijać ryzyka: nie tylko strategiczne, ale również te, które pojawiają się w bieżących działaniach działu marketingu. W ramach wsparcia doradczego badamy również bieżące problemy i tworzymy praktyczne rekomendacje, a także pomagamy uzupełnić wiedzę na temat skutecznych strategii, metod oraz narzędzi, dzięki którym podejmowane działania będą bardziej efektywne i zwiększą zyski.

WSPÓŁPRACA DORADCZA i WSPARCIE MARKETINGOWE
Współpraca z nami może przybrać jedną z trzech form - w zależności od potrzeb i celów firmy, zapewniamy:
KONSULTACJE
Bieżące doradztwo i wsparcie działań marketingowych. Współpraca może polegać na spotkaniach strategicznych, telekonferencjach, warsztatach roboczych, szkoleniach czy realizacji pojedynczych zadań.
MARKETING PROJECT MANAGEMENT
Współpraca obejmuje analizy, rekomendacje, wdrożenia i koordynację większych działań. Forma doskonale sprawdza się w przypadku firm, które potrzebują strategicznego wsparcia i realizacji kilku złożonych projektów.
OUTSOURCING / INTERIM
Oferujemy prowadzenie kompleksowych działań w ramach Twojego zewnętrznego działu marketingu lub outsourcing wybranych działań – czyli długotrwałą i kompleksową współpracę.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do obranej przez Ciebie strategii marketingowej lub słuszności działań, w ramach spotkań, czy warsztatów:
- Przejrzymy założenia Twojej strategii, ocenimy potencjał i pokażemy nowe możliwości rozwoju oraz komunikacji marki
- Stworzymy jasne rekomendacje i przedstawimy rozwiązania dla konkretnych obszarów, które pomogą zwiększyć skuteczność Twoich działań
- Podpowiemy Ci, jak skuteczniej docierać do klientów i budować z nimi angażujące relacje.
Dostarczymy również potrzebną wiedzę – Tobie i Twojemu zespołowi. Dowiesz się między innymi:
- Jakie są najnowsze trendy i najbardziej skuteczne sposoby realizacji celów w marketingu i reklamie
- Czy Twoje cele i plany są adekwatne do posiadanych zasobów (budżet, kadra, technologia)
- Czy Twój dział marketingu ma wszystkie potrzebne kompetencje, umiejętności i narzędzia, aby skutecznie działać
- Jak w ciekawy i efektywny sposób zaprezentować firmę w Internecie oraz jak prowadzić dialog z użytkownikami
- Jak monitorować zachowania klientów w Internecie i lepiej zrozumieć swoje grupy docelowe
- Z jakich narzędzi powinno się skorzystać dla utrzymania obecnych Klientów i pozyskania nowych
- Jak ustrzec się przed nieefektywnymi działaniami i niepotrzebnymi kosztami
- Jak planować i rozliczać budżety marketingowe
- Jak pozyskiwać klientów minimalnymi kosztami.

Nasze doradztwo marketingowe koncentrujemy przede wszystkim na następujących obszarach:
ORGANIZACJA DZIAŁU MARKETINGU
- Badanie i analiza funkcjonującej struktury działu, w tym ról/odpowiedzialności w kontekście strategii marketingowej
- Analiza procesów i procedur
- Mapowanie kompetencji i umiejętności
- Tworzenie opisów stanowisk i zakresów obowiązków: zespołów oraz poszczególnych pracowników
- Doradztwo w procesie rekrutacji
- Badanie celów i efektywności realizowanych działań
- Opracowanie rekomendacji mających na celu poprawę organizacji działań lub struktury działu
MARKETING STRATEGICZNY
- Tworzenie nazw firm, marek i produktów
- Architektura marki
- Analizy rynku i działań konkurencji
- Strategie i planowanie marketingowe
- Doradztwo w zakresie zarządzania wiedzą i business development
- Programy budowania i zarządzania relacjami z grupami docelowymi, w tym employer branding
- Wdrożenie strategicznego zarządzania marketingowego
- Strategie CSR i programy edukacyjne
KOMUNIKACJA MARKI
- Audyt wizerunkowy i komunikacyjny
- Kreacja oraz implementacja strategii i planów komunikacji marketingowej
- Identyfikacja wizualna
- PR korporacyjny oraz produktowy
- Relacje z mediami i influencerami
- Content marketing i social media
- Employer branding
- CSR, programy edukacyjne
- Wydarzenia i sponsoring