• Doradztwo i konsultacje
  • Outsourcing Marketingu
  • Interim Manager
  • Doradztwo i konsultacje

    WIEDZA, DOŚWIADCZENIE I SKUTECZNE REKOMENDACJE.
  • Outsourcing Marketingu

    ROZWIĄZANIA I DZIAŁANIA, KTÓRE PRZYNOSZĄ WYMIERNE EFEKTY.
  • Interim Manager

    PROFESJONALNE WSPARCIE ZAANGAŻOWANEGO MANAGERA.

Pomagamy podejmować właściwe decyzje i omijać ryzyka: nie tylko strategiczne, ale również te, które pojawiają się w bieżących działaniach działu marketingu. W ramach wsparcia doradczego badamy również bieżące problemy i tworzymy praktyczne  rekomendacje, a także pomagamy uzupełnić wiedzę na temat skutecznych strategii, metod oraz narzędzi, dzięki którym podejmowane działania będą bardziej efektywne i zwiększą zyski.

Doradztwo marketingowe

WSPÓŁPRACA DORADCZA i WSPARCIE MARKETINGOWE 

Współpraca z nami może przybrać jedną z trzech form - w zależności od potrzeb i celów firmy, zapewniamy:

 

KONSULTACJE

KONSULTACJE

Bieżące doradztwo i wsparcie działań marketingowych. Współpraca może polegać na spotkaniach strategicznych, telekonferencjach, warsztatach roboczych, szkoleniach czy realizacji pojedynczych zadań.
MARKETING PROJECT MANAGEMENT

MARKETING PROJECT MANAGEMENT

Współpraca obejmuje analizy, rekomendacje, wdrożenia i koordynację większych działań. Forma doskonale sprawdza się w przypadku firm, które potrzebują strategicznego wsparcia i realizacji kilku złożonych projektów.
OUTSOURCING / INTERIM

OUTSOURCING / INTERIM

Oferujemy prowadzenie kompleksowych działań w ramach Twojego zewnętrznego działu marketingu lub outsourcing wybranych działań – czyli długotrwałą i kompleksową współpracę.

 

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do obranej przez Ciebie strategii marketingowej lub słuszności działań, w ramach spotkań, czy warsztatów:

  • Przejrzymy założenia Twojej strategii, ocenimy potencjał  i pokażemy nowe możliwości rozwoju oraz komunikacji marki
  • Stworzymy jasne rekomendacje i przedstawimy rozwiązania dla konkretnych obszarów, które pomogą zwiększyć skuteczność Twoich działań
  • Podpowiemy Ci, jak skuteczniej docierać do klientów i budować z nimi angażujące relacje.

Dostarczymy również potrzebną wiedzę – Tobie i Twojemu zespołowi. Dowiesz się między innymi:

  • Jakie są najnowsze trendy i najbardziej skuteczne sposoby realizacji celów w marketingu i reklamie
  • Czy Twoje cele i plany są adekwatne do posiadanych zasobów (budżet, kadra, technologia)
  • Czy Twój dział marketingu ma wszystkie potrzebne kompetencje, umiejętności i narzędzia, aby skutecznie działać
  • Jak w ciekawy i efektywny sposób zaprezentować firmę w Internecie oraz jak prowadzić dialog z użytkownikami
  • Jak monitorować zachowania klientów w Internecie i lepiej zrozumieć swoje grupy docelowe
  • Z jakich narzędzi powinno się skorzystać dla utrzymania obecnych Klientów i pozyskania nowych
  • Jak ustrzec się przed nieefektywnymi działaniami i niepotrzebnymi kosztami
  • Jak planować i rozliczać budżety marketingowe
  • Jak pozyskiwać klientów minimalnymi kosztami.

Doradztwo marketingowe

Nasze doradztwo marketingowe koncentrujemy przede wszystkim na następujących obszarach:

 

ORGANIZACJA DZIAŁU MARKETINGU

ORGANIZACJA DZIAŁU MARKETINGU

  • Badanie i analiza funkcjonującej struktury działu, w tym ról/odpowiedzialności w kontekście strategii marketingowej
  • Analiza procesów i procedur
  • Mapowanie kompetencji i umiejętności
  • Tworzenie opisów stanowisk i zakresów obowiązków: zespołów oraz poszczególnych pracowników
  • Doradztwo w procesie rekrutacji
  • Badanie celów i efektywności realizowanych działań
  • Opracowanie rekomendacji mających na celu poprawę organizacji działań lub struktury działu
MARKETING STRATEGICZNY

MARKETING STRATEGICZNY

  • Tworzenie nazw firm, marek i produktów
  • Architektura marki
  • Analizy rynku i działań konkurencji
  • Strategie i planowanie marketingowe
  • Doradztwo w zakresie zarządzania wiedzą i business development
  • Programy budowania i zarządzania relacjami z grupami docelowymi, w tym employer branding
  • Wdrożenie strategicznego zarządzania marketingowego
  • Strategie CSR i programy edukacyjne
KOMUNIKACJA MARKI

KOMUNIKACJA MARKI

  • Audyt wizerunkowy i komunikacyjny
  • Kreacja oraz implementacja strategii i planów komunikacji marketingowej
  • Identyfikacja wizualna
  • PR korporacyjny oraz produktowy
  • Relacje z mediami i influencerami
  • Content marketing i social media
  • Employer branding
  • CSR, programy edukacyjne
  • Wydarzenia i sponsoring

 

 

pure-concept-logotyp

Wszystkie prawa zastrzeżone: Pure Concept ®, 2017
Kreacja: Pure Concept ®. Realizacja: DomiArt, 2017