• Doradztwo i konsultacje
  • Outsourcing Marketingu
  • Interim Manager
  • Doradztwo i konsultacje

    WIEDZA, DOŚWIADCZENIE I SKUTECZNE REKOMENDACJE.
  • Outsourcing Marketingu

    ROZWIĄZANIA I DZIAŁANIA, KTÓRE PRZYNOSZĄ WYMIERNE EFEKTY.
  • Interim Manager

    PROFESJONALNE WSPARCIE ZAANGAŻOWANEGO MANAGERA.

 

 26 listopada 2015

Hotel & Tourism Trends  Poland & CEE 2015Reputacja ma wpływ na hotelowy revenue management. Budowana jest na wielu płaszczyznach, a zaniedbana w jednym obszarze - przekłada się na pozostałe 

O tym, jak buduje się reputację, jak o nią należy dbać i jak nią zarządzać, a także jak dostrzegać z wyprzedzeniem ryzyka i rozwiązywać sytuacje kryzysowe dyskutowali eksperci podczas jednego z paneli w trakcie trzeciej edycji konferencji Hotel & Tourism Trends, organizowanej przez Magazyn Hotelarz i Horwath HTL. Przykłady zagrożeń oraz praktyczne rozwiązania w tym zakresie przedstawiała m.in. Katarzyna Królak, właścicielka i doradca Pure Concept.

Konferencja, najważniejsze forum branży hotelarskiej w Europie Środkowej i Wschodniej, odbyła się w dniach 24-25 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Zgromadziła ponad 350 uczestników, którzy wzięli udział w 19 sesjach tematycznych prowadzonych przez najlepszych ekspertów z Polski i całej Europy. Pierwszy dzień dwudniowej konferencji zamknęła uroczysta gala, podczas której ogłoszeni zostali laureaci w siedmiu kategoriach konkursu Hotelarz Roku 2015. 

Pure Concept po raz trzeci zaangażowane było w kwestie promocyjne oraz organizacyjne - współpracowaliśmy z organizatorami przy całym procesie związanym z  przygotowaniami i realizacją wydarzenia.  Byliśmy również jednym ze srebrnych sponsorów konferencji.

 Fot. Piotr Gilarski

Więcej o konferencji

 

pure-concept-logotyp

Wszystkie prawa zastrzeżone: Pure Concept ®, 2018
Kreacja: Pure Concept ®. Realizacja: DomiArt, 2018