• Doradztwo i konsultacje
  • Outsourcing Marketingu
  • Interim Manager
  • Doradztwo i konsultacje

    WIEDZA, DOŚWIADCZENIE I SKUTECZNE REKOMENDACJE.
  • Outsourcing Marketingu

    ROZWIĄZANIA I DZIAŁANIA, KTÓRE PRZYNOSZĄ WYMIERNE EFEKTY.
  • Interim Manager

    PROFESJONALNE WSPARCIE ZAANGAŻOWANEGO MANAGERA.

HIR logo 2

17 maja 2018

Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki Hotelarskich Inwestycji Roku 2018 - konkursu, którego celem jest wyróżnianie najciekawszych inwestycji hotelarskich w Polsce, a także firm mających największy bezpośredni wpływ na rozwój i kształtowanie wizerunku polskiej branży hotelowej. Autorką konkursowego logo oraz oprawy wizualnej i statuetek konkursowych jest Katarzyna Królak, prowadząca doradztwo marketingowe pod marką Pure Concept.

 

 

NOTKA PRASOWA

ZNAMY LAUREATÓW KONKURSU HOTELARSKIE INWESTYCJE ROKU 2018

W trakcie odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS POLAND&CEE wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki Hotelarskich Inwestycji Roku 2018 - konkursu, którego celem jest wyróżnianie najciekawszych inwestycji hotelarskich w Polsce, a także firm mających największy bezpośredni wpływ na rozwój i kształtowanie wizerunku polskiej branży hotelowej. 

Prowadzący wieczorną galę Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza” i Adam Pilczuk, dyrektor rozwoju spółki Chopin Airport Development, będącej współgospodarzem wieczoru, ogłosili laureatów w 5 kategoriach głównych i kategorii specjalnej w której zwycięzcę wybrali w głosowaniu internetowym czytelnicy „Hotelarza”. W skład Kapituł Konkursowej wybierającej laureatów weszli praktycy i eksperci hotelarstwa, reprezentanci organizacji branżowych oraz szefowie sieci hotelowych.

Kapituła Konkursu, do której zaprosiliśmy ponad 20 ekspertów rynku hotelarskiego, miała bardzo trudny wybór, ponieważ piętnaście podmiotów, które zakwalifikowały się do finału Hotelarskiej Inwestycji Roku to absolutna czołówka – firmy, które w ostatnim czasie zrealizowały największe i najbardziej spektakularne inwestycje. Laureaci mogą być naprawdę dumni z otrzymanych wyróżnień – powiedział Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawca „Hotelarza”. 

 

Hotelarskie Inwestycje Roku 2018

 zdjęcie: Piotr Gilarski

 

Głosowanie jury wyłoniło następujących finalistów i zwycięzców konkursowych:

FINALIŚCI W KATEGORII GENERALNY WYKONAWCA ROKU

  • Eiffage Polskie Budownictwo
  • Erbud
  • Porr

Laureat: Erbud 

FINALIŚCI W KATEGORII PRACOWNIA PROJEKTOWA WNĘTRZ

  • Iliard
  • Kaczmarek Studio
  • Tremend

Laureat: Tremend

FINALIŚCI W KATEGORII BIURO ARCHITEKTONICZNE ROKU

  • AGK Architekci
  • Jems Architekci
  • Kd Kozikowski Design

Laureat: AGK Architekci

FINALIŚCI W KATEGORII HOTELARSKA INWESTYCJA ROKU WEDŁUG CZYTELNIKÓW HOTELARZA

  • AC By Marriott, Wrocław
  • Holiday Inn Centrum, Warszawa
  • Radisson Blu Resort, Świnoujście

Laureat: AC By Marriott, Wrocław 

FINALIŚCI W KATEGORII HOTELARSKA INWESTYCJA ROKU

  • AC By Marriott, Wrocław
  • Indigo Nowy Świat, Warszawa
  • Radisson Blu Resort, Świnoujście

Laureat: Radisson Blu Resort, Świnoujście 

FINALIŚCI W KATEGORII HOTELARSKI INWESTOR ROKU

  • Grupa Arche
  • Genfer Hotels
  • Zdrojowa Invest

Laureat: Genfer Hotels 

 

Autorką konkursowego logo oraz oprawy wizualnej i statuetek konkursowych jest Katarzyna Królak, prowadząca doradztwo marketingowe pod marką Pure Concept.

 Strona konferencji

pure-concept-logotyp

Wszystkie prawa zastrzeżone: Pure Concept ®, 2018
Kreacja: Pure Concept ®. Realizacja: DomiArt, 2018